sfârşit de an....

... cu-ale lui bilanţuri!
 
   De ceva vreme sunt nemulţumită de mine. De vreo două luni simt că mi se întâmplă ceva, dar neavând timp, m-am lăsat "dusă de val". Azi îmi dau seama că am fost prea îngăduitoare cu mine în ultimul timp. Şi orice mi-aş zice, tot îndreptăţire ar fi. Doamne miluieşte-mă!

   Sunt profund îndurerată de neatenţia mea faţă de mine şi, nevăzut, faţă de ceilalţi.
   Cât aş vrea să mă ierte!... Cât aş vrea să repar momentele în care am greşit!...  Pomeniţi-mă, vă rog!


  Mi-am schimbat tabieturi bune cu altele, mai rele... şi cred că în interior, în inima mea, am strâns prea multe cuvinte urâte despre oameni pe care nu-i cunosc de fapt... Sunt de toată ocara!
  Înfrânarea... care ar fi trebuit să-mi fie călăuză... la codă am lăsat-o, după poftă!

  De aceea am şi lipsit atât de mult de pe blog; am simţit că nu am ce să dau bun. Nu-mi plac faptele sau gândurile cu iz de ortodoxie. Detest prefăcătoria.

   ...şi-acum mă doare inima..., profund! 
de-ale mele fapte! 
de-ale mele gânduri! 
de-ale mele gesturi!


Doamne, Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, miluieşte-mă pe mine, păcătoasa!

18 comentarii:

  1. Anul ce vine sa fie o sarbatoare a bucuriei si implinirii! La multi, multi ani fericiti!

    RăspundețiȘtergere
  2. "cine e fără de cusur, să ridice piatra ..."
    nu-i o mângâiere dar toţi avem neputinţele noastre, mai mari sau mai mărunte. Important e să le recunoaştem şi să le mărturisim!
    Harul, mila şi îndurările Domnului nostru Iisus Hristos să fie cu sufletul tău, acum şi mereu! Să continui acest blog, care cu îngăduinţa şi ajutorul lui Dumnezeu l-ai adus până aici! Te-om pomeni şi de acum înainte în umilele noastre rugăciuni ...
    Un an nou plin de binecuvântări îţi doresc, din suflet!
    Doamne ajută!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc frumos, Florin.
      Măicuţa Domnului să-ţi răsplătească dragostea!
      Un an binecuvântat!
      Doamne ajută!

      Ștergere
  3. Scumpa mea, toti avem astfel de stari din cand in cind.
    Pentru mine e semn ca trebuie sa plec la manastiri vre-o doua zile sa ma limpezesc.
    Daca ai posibilitatea du-te! Mai ales ca stai in Bucuresti ai unde sa mergi si sunt destul de aproape.
    Te imbratisez cu mult drag si-ti doresc sa ai multa liniste in suflet!

    RăspundețiȘtergere
  4. Domnul să ne dea mereu gândul cercetării de sine şi-al mustrării. Nicicând să nu ne orbească păruta lumină a faptelor noastre bune. Să ne socotim în urma tuturor, după cuvintele Scripturii şi să dorim cu râvnă a creşte în răbdare, în dragoste, în jertfă. Omul, prin slabele sale puteri, nimc bun nu poate face, dar Domnul, văzând dorul lui şi zdrobirea inimii şi cazna cea bună împlineşte totul în locul lui, asemeni unui părinte care fiecare pas al pruncului ce începe a umbla pe cale îl veghează...
    An nou plin de nădejdi îmbucurătoare! Te îmbrăţişez cu preţuire!

    RăspundețiȘtergere
  5. Hristos a inviat!!
    Poate neatentia fata de tine sa fi venit dintr-o durere? Dar acum te faci bine!

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumos este puţin spus...Sufletul tău frumos a reuşit să scrie ceea ce simt şi eu, dar nu găseam cuvinte să pot aşterne pe hârtie. Cum spunea părintele Arsenie Papacioc, că nimeni nu e niciodată întâmplător lângă tine. Mă bucur că "din întâmplare" am descoperit în urmă cu ceva timp blogul tău.
    La mulţi ani frumoşi, sub ocrotirea Maicii Domnului!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îţi mulţumesc, Andreea, e cea mai frumoasă urare pe care mi-a făcut-o cineva până acum.
      Fiind legaţi prin Domnul, fiecare-şi face lucrarea, dacă-L ascultă...!

      Ștergere
  7. Doamne ajuta Anastasia,

    Desi pare ciudat eu de fapt ma bucur ca ai o astfel de stare, atata vreme cat ea nu aluneca spre o depresie paralizanta, pentru ca din ea poti obtine de la Domnul puterea de lupta cu propriile patimi. E un lucru rar sa ne putem vedea asa cum suntem de fapt, in toata starea noastra cazuta, departe de minciuna cea mai periculoasa, cea fata de noi insine

    Iti urez ca Domnul sa te ajute sa obtii din aceasta stare toate lucrurile bune de care esti in stare

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îţi mulţumesc, Anonim.
      Şi eu sper, dar lupta-i grea.
      Şi mai vii şi tu să mă lauzi....
      Iartă-mă. Un an binecuvântat!

      Ștergere
  8. Gânduri bune si speranta într-un an mai bun, sanatate, fericire, draga Anastasia! La multi ani!

    RăspundețiȘtergere