miercurea fără cuvinte #3

De-or trece anii cum trecură,
Ea tot mai mult îmi va plăcé,
Pentru că-n toat-a ei făptură
                           E-un "nu ÅŸtiu cum" ÅŸ-un "nu ÅŸtiu ce"
.       (Eminescu)
multe altele la... Carmen

28 de comentarii:

  1. versurile lui Eminescu se potrivesc manusa Mariei Ploae...
    a admirat-o intotdeauna...o actrita de exceptie si o femeie de o frumusete speciala...

    RăspundețiȘtergere
  2. Prea putin comemorat in acest an, nu-i asa? O fi din cauza evenimentelor din ultimele zile... Sau nu.
    Ferice de cei ce nu au uitat.
    Noapte linisita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Puţin spre deloc... şi n-aş da vina pe evenimnete...
      Noapte liniştită şi ţie, Tudor!

      Ștergere
  3. o fotografie valoroasa, de la o seara mai valoroasa! Eminescu recitat de Ploaie... o amintire de exceptie! felicitari pentru initiativa si multumim pentru poza! Happy WW! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc, Carmen. A fost o seară minunată, înregistrarea nu redă emoţia şi fiorul...
      O zi frumoasă!

      Ștergere
  4. Frumoasă fotografie ai ales pentru întregirea versurilor eminesciene.

    RăspundețiȘtergere
  5. Intotdeauna mi-a placut zimbetul ei ... n-am mai vazut-o de multi ani. Dar am recunoscut-o imediat. E la fel de frumoasa si enigmatica. As vrea sa o aud, recitind ....

    RăspundețiȘtergere
  6. Bună Anastasia!
    Frumoasă poza dar și versurile îmi plac mult!
    Zi excelentă să ai!
    Cu mare drag te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  7. Versuri superbe alaturi de o fotografie pe masura!

    RăspundețiȘtergere
  8. E deosebita alaturarea unei fotografii reusite de versurile unui poet celebru... O seara cat mai frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumoase versurile și fotografia!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumoase versuri! Fiind o miercuri din ianuarie, mi se pare normal să fie și Eminescu prezent..
    Seară frumoasă! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. In imaginea ta e un "nu ÅŸtiu cum" ÅŸ-un "nu ÅŸtiu ce" :)
    M-ai fermecat cu ea.
    O femeie placuta si versuri placute, bun tandem.
    O seara linistita sa ai .

    RăspundețiȘtergere
  12. Dna. Ploae imi pare un om cu multe adancimi ascunse sub o infatisare discreta

    RăspundețiȘtergere
  13. Stimata doamna Ploae,una dintre acritele noastre de frunte. Tare mi-ar placea, Anastasia, sa o inviti, daca este posibil, si pe doamna Mariana Buruiana. Nu am mai vazut-o demult in spatiul public.

    RăspundețiȘtergere