WW 37 - moda în interbelic..

 


33 de comentarii:

  1. Ooooo fascinant! Mie imi plac mult pozele vechi. De cand ma stiu mi-au placut. Este ca o calatorie in timp:)- o evadare!
    Multumesc:D
    rux

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoase tinute... atat de romantice...

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie imi place stilul acesta retro!
    Zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  4. Vestimentatia acelei perioade imi place foarte mult!
    Zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  5. Servus. Intru foarte greu pe blogul tău. Sunt avertizat că are viruşi şi sunt dat afară.
    Să ai o zi liniştită.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Servus. Dar, nu are.
      Nimeni nu mi-a mai spus asta, nu ştiu ce poate fi.
      O zi minunată!

      Ștergere
  6. Ce haine feminine și frumoase! Ce modele delicate! Pere-se că femeia își cam pierde din gingășie în epoca modernă, inclusiv prin modul în care se îmbracă. E bine să ne mai amintim... :)

    RăspundețiȘtergere
  7. sunt atat de suave...rochiile,doamnele care le imbraca,atitudinea...
    e o perioada in care feminitatea avea valoare...iubesc acea perioada :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi eu. Dar cred că asta depinde şi de noi...
      Nu ne obligă nimeni să ne îmbrăcăm blugi cu un tricou lăbărţat, nu? :)

      Ștergere
    2. Delicatete,bun gust,finete=adevarata feminitate

      Ștergere
  8. Foarte frumoase sunt rochiile! Moda bunicii mele, pacat ca nu m-am nascut atunci!

    RăspundețiȘtergere
  9. Intotdeauna mi-au placut!
    Sunt deosebite!
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  10. Răspunsuri
    1. Sunt încântată să aud asta de la un bărbat al zilelo noastre!
      O seară frumoasă şi ţie!

      Ștergere
  11. Imi place foarte mult moda retro,ofera multa feminitate !
    Zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  12. pozele alb-negru au un farmec extraordinar, inimitabil

    RăspundețiȘtergere
  13. ce mi-ar fi placut sa traiesc in aceasta epoca! romantica, inovatoare si revolutionara... Ce aranjate erau femeile pe vremea aceea!

    RăspundețiȘtergere
  14. Aceasta perioada este facsinanta, doamne frumoase , domni eleganti , iar tara noastra chiar insemna ceva in Europa...

    Frumoasa colectia de fotografii :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevărat, dar bunul nume sau renume al ţării tot de oameni depindea, ca şi astăzi! :)
      O zi frumoasă!

      Ștergere
  15. Splendida aducere aminte! Imi plac foarte mult fotografiile. Femeile din ele sunt pline de gratie.
    O zi buna sa ai maine!

    RăspundețiȘtergere