calendar creştin ortodox 2013

Sper să vă placă şi  
să vă folosească acest Calendar.

4 comentarii:

  1. Ce tarziu pica Pastele, pe 5 mai! De mult nu a mai picat asa!
    Multumim Anastasia!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag, Melly.
      O seară liniştită.
      Am auzit că de mâine ninge în toată ţara...:(
      Eu nu mă simt încă pregătită pentru zăpadă...!

      Ștergere
  2. Anastasia, in acest calendra, pe 2012 eu am gasit cateva greseli fata d calendarul patriarhiri. Vezi de ex aceasta saptamana, unde e plin de dezlegari la peste.

    In calendarul patriarhiei, miercuri si vineri nu este dezlegare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adriana, anul acesta (2012), miercuri şi vineri n a fost dezlegare la peşte, dar anul viitor (2013) - miercuri va fi Sf. Gheorghe de la Cernica, pentru care şi anul acesta s-a dezlegat la peşte în arhiepiscopia Bucureştilor, iar vineri va fi Sf. Nicolae, pentru care se face dezlegare la peşte peste tot.
      Doamne ajută!

      Ștergere