miercurea fără cuvinte

11 comentarii:

  1. maretie...
    oamenii si ceea ce pot face ei...
    sunt coplesitor de frumoase...

    RăspundețiȘtergere
  2. intradevar...extraordinare! parca am ramas fara cuvinte..zi faina...:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-aş dori vreodata să pot ajunge acolo , nu e chiar şi tutusi complicat . M-au fascinat piramidele încă de când eram copil ştiu aproape tot ce este cunoscut despre ele , înalţător ce a putu omul construi şi mai ales cum !!

    Sarut mâna !

    RăspundețiȘtergere
  4. Istorie,multă istorie și mister în spatele piramidelor!
    Frumoasă imagine!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma intreb, cum te simti acolo, privind spre piramide ... Ai fost ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, am fost, anul trecut. Fotografia este făcută de mine. Am sute de fotografii, din Egipt, Palestina şi Israel.
      Cum m-am simţit? Greu de spus - altfel decât mă aşteptam. Puţin mister, multă lume, mult zgomot..yeci de comercianţi...
      Eu, una, nu cred că am intrat în stilul vieţii lor si al vremii ...

      Ștergere
  6. Chiar ca fara cuvinte! ma fascineaza piramidele! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  7. vesnicie... Am fost în Egipt, dar doar în sud. Piramidele înca nu le-am vazut decât asa, în fotografii si filme.
    Frumos unghi ai ales... O fotografie deosebit de reusita!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  8. ma duc cu gandul la etrena nevoie a omului de a se apropia cat mai mult de cer

    RăspundețiȘtergere
  9. Mulţumesc tuturor şi vă doresc o săptămână minunată!

    RăspundețiȘtergere