WW 21

33 de comentarii:

  1. Super fotografie !
    E Cișmigiul ?(parcă așa țin minte de demult când am umblat pe acolo !!!)

    RăspundețiȘtergere
  2. Retro in sepia! :)
    Imi place cum e realizat podul din ramuri de copac!
    Multumesc Asia!
    Sa ai o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. cata caldura emana aceasta imagine sepia!
    sa ai o zi fantastica! happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am mai fost demult pe acolo. Frumos cadru alb-negru. Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  5. Un crampei de Cismigiu:) Ador podul ala ..mereu m-a fascinat! O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  6. Podul de piatră din Cişmigiu! Superbă imagine!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce poza minunata !!! Si ma bucur ca si eu am recunoscut Cismigiul:D!!
    O zi de miercuri minunata!! multumesc pentru calatoria virtuala:)
    rux

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce atmosferă de Cișmigiu retro, specială. Frumoasă fotografie! O zi la fel de frumoasă! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Este foarte frumoasă fotografia ta. Să ai o seară liniştită. Mulţam pentru vizita făcută în Bălgradul de azi.

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu am fost o sigura data in Cismigiu, prea putin imi amintesc ... dar poza asta imi face pofta de-o plimbare ... la ceas de seara, cind lumina e mai dulce :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Frumoasa imagine alb-negru! Ador genul acesta de fotografii. Iar cele sepia sunt si mai frumoase. Poduri ca acesta din Cismigiu mai sunt si in alte parcuri prin tara, un fel de copii... De exemplu, in Craiova am vazut ceva asemanator :)
    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E bine de ştiut. Dacă voi avea ocazia,le voi fotografia.
      O seară frumoasă!

      Ștergere
  12. Oau! E superbă imaginea! Podul din ramuri de copac e frumos tare!
    ÃŽmi place!
    O seară de poveste vă doresc! :)

    RăspundețiȘtergere