viaţa... (13)


găsiţi mai multe la costin

18 comentarii:

  1. mulţumesc diverse, pentru ei.
    eu doar treceam pe stradă şi m-am amuzat câteva minute de nonconformismul lor.
    apoi, mi-am amintit că am aparatul la mine şi le-am făcut această fotografie, gândindu-mă la trenul lui costin. :)
    o zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  2. rokssana, să sperăm că vor rămâne în această bucurie toată viaţa lor.
    asta-i urarea mea pentru toţi mirii.
    o zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt naturali.
    n-am mai văzut atâta curaj, sau n-am fot eu la nunţile potrivite.
    o duminică plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  4. să le fie!
    mulţumesc de vizită, Doru.
    o duminică plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multă dispoziție și voie bună... O duminică frumoasă! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. nu le prea pasă că e toamnă şi frig!
    duminică frumoasă şi ţie!

    RăspundețiȘtergere
  7. mulţumesc de vizită, geanina.
    o duminică plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  8. Plini de viata ! Poza potrivita pentru Costin, intr-adevar .
    Numai bine, Anastasia !

    RăspundețiȘtergere
  9. Un început de drum, o mulţime de vise şi speranţe, bucuria găsirii sufletului pereche... multe poţi vedea pe feţele lor!
    Ai ales o imagine foarte frumoasă şi foarte potrivită pentru tema noastră. Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  10. distarctie maxima dupa cum se vede...asa si trebuie :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Normal,ce altceva decât
    CASÄ‚ DE PIATRÄ‚ !

    RăspundețiȘtergere
  12. mulţumesc tuturor pentru vizită şi comentarii.
    o seară frumoasă vă doresc!

    RăspundețiȘtergere