în adâncuri...

18 comentarii:

  1. O fotografie a unui acvariu sau un tablou? Cudrag iti doresc o duminica linistitoare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acvariu, în Eilat.
    Am altele mult mai reuşite, însă am ales-o pe aceasta pentru culori. Şi nu reuşete să redea întru totul realitatea (geamul era foarte gros şi alburiu, complicat de fotografiat).
    Este incredibil ce culori există oriunde în natură.
    Mulţumesc, duminică liniştită şi ţie.

    RăspundețiȘtergere
  3. Deosebit de interesant !
    Mulțumesc pentru fotografie.

    RăspundețiȘtergere
  4. Splendida fotografia ! Ametitoare culorile si foarte vii, chiar si in conditiile dificile de fotografiat. Bravo !

    RăspundețiȘtergere
  5. mulţumesc. mă bucur că v-a plăcut.
    o duminică plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  6. am fost convinsa ca e o pictura...am citit comentariile si am inteles...superb :)

    RăspundețiȘtergere
  7. plină de culoare imaginea, chiar dacă "adîncurile" nu-s chiar aşa de adînci. o duminică frumoasă! şi fără răceală, dacă se poate ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. mulţumesc, Călin.
    la cum se manifestă, sigur mă ţine 7 zile.
    duminică plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  9. Superbe culori, mereu mi-au placut lumea acvatica , felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  10. Pentru mine un acvariu reprezinta viata, dar si misterul adâncurilor, lumea nevazuta a oceanelor, plina de închipuiri fabuloase.
    Duminica faina!

    RăspundețiȘtergere