foto de buletin

  eu mă gândesc uneori că fotografia din buletin ar trebui să ne reprezinte pe fiecare dintre noi. Voi ce credeţi? Care fotografie dintre cele două i s-ar potrivi domnului din imagine?

La mulţi ani, domnule Horaţiu Mălăiele!


miercurea fără cuvinte #31

26 de comentarii:

  1. Prima.
    Post usor cu binecuvantari ceresti, draga Asia!

    RăspundețiȘtergere
  2. Și eu cred că prima. La mulți ani, dacă e ziua lui !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este ziua lui de naştere.
      Mulţumesc de vizită, Zina.
      O zi frumoasă!

      Ștergere
  3. Nu stiu, cred ca tot prima, a doua imi sugereaza un refuz prea virulent.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate se opune încifrării... nu vrea să fie doar CNP!
      O zi minunată!

      Ștergere
  4. Un mare artist, un om de reală valoare! La mulţi ani frumoşi şi rodnici! Mie îmi plac amândouă pozele.

    O zi frumoasă! :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Hhmm! cred că prima fotografie..
    La mulți ani! :)
    O zi frumoasă vă doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Dacă-i vorba de fotografie de buletin, niciuna din cele două nu i se potriveşte.

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani, maestre! Cred ca prima, dupa ceva 'crop-uiri'. :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  8. eu zic ca prima!
    Ii urez la multi multi ani... si sa mai vina prin targu jiu.. pentru prima data in viata l-am vazut joi, in cimitirul municipal din targu jiu.. poate venise pe la vre-o ruda !

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu stiam ca e ziua lui, la multi ani !
    Fotografiile sunt deosebite :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Mie-mi plac ambele :) E un mare artist!
    Profit sa-i urez si eu La multi ani! :)
    O zi de miercuri cat mai placuta!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ambele fotografii il reprezinta, dar ca un mare artist roman.
    La multi ani, indragitului actor!
    O seara frumoasa anastasia!

    RăspundețiȘtergere
  12. La multi ani H. Malaiele!
    bine ca mi-ai amintit! am sa pun o postare surpriza, asta seara!
    te pup. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere