miercurea fără cuvinte (47)

...prima "zăpadă" din BucureÅŸti 
(22 noiembrie 2011)
iarba...  

  brazii...
idei mai frumoase găsiÅ£i  la Carmen ÅŸi la Tina's

20 de comentarii:

  1. Frumos spus, Dani. Mulţumesc.
    Acesta ar fi trebuit să fie titlul...

    RăspundețiȘtergere
  2. cypy, primele ÅŸi neaÅŸteptate.
    şi doar în partea de nord a oraşului.
    mulţumesc pentru vizită, o zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos :). ieri am văzut şi eu fulguiala, pe la Arcul de Triumf. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. aaaaa...nu-i zapada...e o imitatie :) n-a nins inca in Bucuresti...

    RăspundețiȘtergere
  5. Mulţumesc tuturor pentru vizită.
    Rokssana, doar a fulguit şi numai în unele cartiere.
    Fotografiile sunt fâcute cu telefonul, am fost şi eu surprinsă... (încep să-i înţeleg pe cei de laprimărie :) )
    O zi frumoasă tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  6. Da... e clar! Trebuie sa ne pregatim serios de iarna! :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  7. Este frumoasă zăpada și sunt foarte reușite fotografiile ei !
    E doar începutul,treaba serioasă va veni mai târziu :D!

    RăspundețiȘtergere
  8. sunt invidioasa! la noi, de luni, s-au deschis târgurile de iarna, dar aici nu este nici urma de zapada! E frig si e ceata, dar seceta! se prea poate sa nu vedem neaua anul acesta...
    Frumoase fotografii! happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Mai că aş vedea marginile unei inimioare în iarbă!
    O seară frumoasă îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  10. Diverse, eu mai am de zugrăvit şi-s gata! :)
    o seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  11. Mulţumesc, Tudor, deşi le-am făcut cu telefonul!
    Sper să nu fie o iarnă prea "grea". Eu sunt cam friguroasă...
    O seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  12. Carmen, eu cred că va ninge şi pe la tine...
    Te îmbrăţişez, o seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  13. Peter, să ştii că ai dreptate.
    O seară frumoasă şi ţie!

    RăspundețiȘtergere