lutul modelând lut


 

24 de comentarii:

  1. Ce bine ai spus, despre această minunată îndeletnicire.
    O zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  2. O meserie nobila, fascinanta. Mare pacat ca incepe sa se piarda.
    O zi minunata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa este. De când au apărut vasele de plastic şi chinezăriile, olarii sunt pe cale de dispariţie.
      O seară frumoasă!

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Mulţumec, Liviu.
      Mă fascinează mâinile... sunt atât de expresive, de parcă au viaţă proprie.

      Ștergere
  4. :)
    Bun regasit!
    Fain.
    Asta am zis ca voi face si eu in curand.
    O zi minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. am admirat dintotdeauna aceasta minunata îndeletnicire! mâini de aur si talent! ganduri si trairi sufletesti modelate pentru eternitate.
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa este, Carmen. Îmi povestea tanti Jana că cel mai bine creează acasă, în singurătate, în liniştea gândurilor şi în rugăciune...

      Ștergere
  6. Excepţională sintagmă. Este de reţinut.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere