life in pictures

 
se petrecere la costin

10 comentarii:

  1. eleganti...parca ii vad atinsi de faldurile matasoase ale unei rochii mov-indigo...

    RăspundețiȘtergere
  2. eu cred că prefer aceeaşi nuanţă... sau poate crem..

    RăspundețiȘtergere
  3. Super elegantă va fi purtătoarea acestor pantofi!
    Da,e de clasă !

    RăspundețiȘtergere
  4. Superbi, in opinia mea, nimic nu i-ar insoti mai bine ca o rochie de catifea neagra, purtata fireste cu perle albe.
    Duminica placuta Asia!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bună Anastasia!
    Are gusturi scumpa mea, pandhora!
    Duminică frumoasă!
    Te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  6. Impresionantă imagine ...
    Am şi început, estetic, fireşte, a gândi, vizual, finele glezne!
    Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cred că ai dreptate, în afara faptului că sunt sobre, culorile închise emană şi eleganţă.

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa-i porti sanatoasa ! Cu crem sau indigo sau rosu, negrul merge aproape cu orice.

    RăspundețiȘtergere
  9. Mulţumesc tuturor pentru aprecieri.
    şi iertare, am lipsit... acum m-am întors.

    RăspundețiȘtergere