life in pictures

ViaÅ£a, cu-ale ei imagini... la Costin găsiÅ£i din plin..

24 de comentarii:

  1. Viaţa în uluitoarea sa diversitate!
    Duminică plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  2. frumos! mi-as dori sa gasesc si eu un fluturas negru :)...zi faina...

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte reusita fotografia, nu am fotografiat fluturi niciodata , partial pentru ca nu am prea vazut in zona mea asa ceva .
    Frumos..O zi frumoasa !!

    RăspundețiȘtergere
  4. Superbă imagine!
    Duminică frumoasă îți doresc!
    Cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cat de gratios sta fluturele pe creanga aceea spinoasa!
    Seara placuta Asia!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Era un brăduş uscat, mi-a părut rău pentru el..
      O săptămână frumoasă, Melly, te pup!

      Ștergere
  6. Frumusetea delicata, o încântare sa fie privit.
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. Un fluture rar si l-ai fotgrafiat frumos, cu fondul bej, luminos. Bravo !

    RăspundețiȘtergere
  8. Da și fragedul fluture este o vietate,are viața lui :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Curios loc de popas si-a gasit si el. Un arbust uscat...
    Insa cata vreme si-a putut odihni aripioarele...e bun orice locsor... :)
    O noapte linistita!

    RăspundețiȘtergere