WW - Gălbenele printre sânziene..

 

23 de comentarii:

  1. Foarte frumos buchet şi o fotografie la fel de frumoasă.

    RăspundețiȘtergere
  2. Florile sunt o bucurie pentru oricine are sufletul curat!
    Este o încântare sa fie privite!O zi buna! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos buchet! ÃŽmi plac tare mult florile galbene!
    Vă doresc o zi plină de frumusețe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie-mi plac şi cele galbene şi celeportocalii. Mulţumesc asemenea, Sara.

      Ștergere
  4. Super! Un buchet de leac si la propriu si la figurat!

    RăspundețiȘtergere
  5. ce frumoase sunt si chiar tamaduitoare.. un buchet de plante tamaduitoare! O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoase și astea și astea !
    Ce buchet frumos !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Muţumesc. Îmi place să am mereu flori în casă, mă relaxează, mă bucură...

      Ștergere
  7. Un aranjament minunat si o fotografie plina de culoare!
    O seara frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Optimiste si luminoase, ca sa nu mai spun, de parfumul de miere ... O seara frumoasa, Asia !

    RăspundețiȘtergere
  9. Răspunsuri
    1. Ai mare dreptate!

      Remarca ta îmi aminteşte un vers:
      " Iar la poarta Raiului
      Åžade floarea soarelui
      Şi judecă florile
      Ce-au făcut miroasele!? "

      Ștergere