Weekend Flowers

 

14 comentarii:

  1. Frumoase flori draga Anastasia!
    Vad o Sf. Anastasia la calendar, tii ziua numelui dupa Sf. de azi sau Sf. Anastasia Romana (29 oct. si 22 dec)?
    Oricum eu iti doresc ca bunul Dumnezeu sa-ti daruiasca multa sanatate si bucurii duhovnicesti!
    O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc frumos, Melly! Eu m-am gândit aşa: Anastasia înseamnă înviere. Aşa că eu nu sărbătoresc propriu zis o zi, ci mă bucur de Înviere. O zi minunată!

      Ștergere
  2. schöne Begonien blühen hier..
    LG zum Wochenende vom katerchen

    RăspundețiȘtergere
  3. thanks anastasia ♥ i´m also glad to have you on board!
    wonderful flowers :)

    RăspundețiȘtergere
  4. ... ca până spectacol delicat, florile din prima imagine. Delicată și doar frumos! Vă doresc din suflet un weekend iubitoare! Louise-Lotte

    RăspundețiȘtergere
  5. Terrific work here.... just great!! Have a great weekend!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu stiu ce sunt primele flori dar sunt minunate. De-o delicatete rara.
    Desigur, si begoniile sunt la fel de frumoase.
    Mi-au bucurat privirea :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur!
      Eu le numesc flori de nu-mă-uita. Am găsit şi pe net aceeaşi denumire. dacă mai au şi alt nume, nu ştiu.
      Weekend plăcut!

      Ștergere
    2. Merci. S-ar putea sa fie asa. Seamana, dar nu m-am gandit din cauza ca am vazut si culoarea roz. :)

      Ștergere
  7. iata o idee de postare: http://youtu.be/nrWpAKQydUo

    RăspundețiȘtergere