miercurea... 41

...plimbare pe Nil
  
 
        Wordless..

26 de comentarii:

  1. Dacă ai ajuns într-o asemenea excursie, cred că ai văzut lucruri tare interesante!

    RăspundețiȘtergere
  2. mulţumesc, geanina.
    o seară frumoasă şi caldă tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoasă "plimbare pe Nil". Fotografiile sunt relaxante.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulţumesc pentru dedicaţie. La fel ca băieţelul din videoclip merge şi Ioana mea la grădiniţă în fiecare dimineaţă. Ţopăie şi toată lumea este a ei indiferent că plouă sau este soare.

    RăspundețiȘtergere
  5. ca ÅŸi plimbarea, de altfel.
    mi-a plăcut să surprind in fotografii apusul.
    cu tot dragul abbibal!
    mulţumesc de vizită, Cupcake - miercurea ta îmi place mult.
    o zi frumoasă tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu reusesc sa vad imaginile , dar dupa titlu mi le imaginez .

    O zi buna !

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumos ați surprins apusul în diverse etape! Mulțumim pentru plimbare! O zi plină de frumos și senin în suflet! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. norocoasa ai fost sa vezi minunatiile astea :)

    zi faina !

    RăspundețiȘtergere
  9. wooow, impresionante imagini...imi plac foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
  10. Superbe, incantatoare pentru ochi, inaltatoare pentru sufle-apreciere mea

    RăspundețiȘtergere
  11. Mulţumesc tuturor pentru vizită şi aprecieri.
    Pentru că v-au plăcut, în darul de duminică voi posta toată calătoria pe Nil - până la asfinţit.
    O seară frumoasă tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  12. imi aduc aminte cu drag de noptile petrecute pe Nil, de apusurile minunate, de adierea vantului, la lasatul serii.

    RăspundețiȘtergere
  13. da...părţile frumoase,Costin.
    eu am suportat greu mizeria, haosul, circulaţia, apa, uneori mirosul... Însă.... am fotografii superbe de acolo. Absolut deloc prelucrate.
    o noapte caldă!

    RăspundețiȘtergere
  14. Carmen, încerc să-ţi postez comentariul şi nu reuşesc. Îmi pare rău. O noapte bună şi ţie!

    RăspundețiȘtergere
  15. In sfarsit vad si o imagine cu aspect varatec. ma luase cu inghet de cate poze de toamna am vazut.

    RăspundețiȘtergere
  16. parca se lasa linistea o data cu apusul...superbe fotografii si starea pe care ele o induc este minunata....

    RăspundețiȘtergere
  17. Egipt, tara Soarelui! pe urmele celor mai vechi si înalte culturi si civilizatii... Un concediu aici, nu ajunge niciodata! Odata îndragostita de "Perla Africii" vei încerca toata viata sa te reîntorci...

    RăspundețiȘtergere
  18. mulţumesc frumos tuturor!
    o seară liniştită!

    RăspundețiȘtergere