Leapşa despre cărţi

Primita-am de la Melly această provocare, la care, sincer, îmi va fi greu să răspund, dar voi încerca.

1 Ce carti ai citit anul trecut?
tot ce a apărut în domeniul religios, plus Ernest Bernea, Dan C. Mihăilescu, Cioran, Oana Pellea ş.a (noutăţi adică)
2 Ce carte/carti citesti in acest moment?
recitesc "Cultura duhului", de părintele Rafail Noica, în paralel cu încă trei cărţi...
3 Ce carti vei citi in acest an?
cam tot ce apare ÅŸi-mi pare folositor sufleteÅŸte
4 Care este cartea care ti-a parut cea mai putin interesanta?
nu spun, că le fac de râs... :)
5 Care este cartea ta preferata?
nu există, sunt prea multe...
6 Care este melodia care iti creaza o atmosfera relaxanta atunci cind citesti?
rar citesc cu muzică şi nu-mi aleg ceva în mod special.
7 Esti pasionata de jocul pe calculator? Daca da, care este?
nu.
8 Care este filmul tau preferat?
nu am, din fiecare încer să învăţ ceva folositor.
o singură idee dacă are, îmi ajunge.
9 Ai da bani pe o carte interesanta sau pe o trusa de farduri?
pe o carte. 

Cine doreşte, cine pofteşte, este invitat să preia "chestionarul" cu pricina şi să-l completeze.
AÅŸ fi interesată de părerile pandhorei ÅŸi Iulisei,  ale lui Peter, Doru, Călin, Costin ÅŸi Tudor, dar orice este invitat...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu